شنا در سواحل مازندران ممنوع شد

بعلت این که چندین نفر در روزهای اخیر در سواحل مازندران جان باختند به دستور استاندار مازندران، شنا در این سواحل ممنوع شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 03 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران سرعت شیوع موج پنجم کرونا در استان را بالا توصیف کرد و برلزوم تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد جدی با متخلفان کرونایی تاکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: خوشبختانه به اندازه کافی در این حوزه تجربه وجود دارد و دستور العمل و پروتکل های بهداشتی هم ابلاغ شده که می توان با همراهی مردم، اصناف و دستگاه های متولی و همه دست اندرکاران مقابله؛ نسبت به کنترل موج پنجم کرونا امیدوار بود. ‎

وی اظهار داشت: بیشترین نگرانی ها بابت سفرها و دورهمی است بنابراین اولویت ما، مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، رستوران ها، نانوایی ها و مطب ها که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند ، است.

وی با اشاره به این که کنترل نیروی انتظامی بر محدودیت سفرها طبق ابلاغیه ملی با جدیت دنبال شود، ادامه داد: جلسات ستاد شهرستانی و استانی کرونا در راستای اعمال الزامات یادشده؛ نیز باید جدی گرفته شود.

شنا در سواحل دریای خزر مازندران ممنوع است

استاندار مازندران تاکید کرد: شنا کردن در طرح دریا نیز ممنوع است و این مساله در شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز باید جدی تر رعایت شود ، فرمانداران ممنوعیت شنا را با نصب بنر در ورودی سواحل به مسافران و مردم اطلاع بدهند.

حسین زادگان افزود : نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با منوعیت ورود به سواحل دریای خزر و شهرهای قرمز را رصد است ، رسانه ها نیز به صورت ویژه به این امر بپردازند ، همچنین دانشگاه علوم پزشکی با همکاری دستگاه های مرتبط، نظارت ها را تشدید کند تا از این مرحله گذر کنیم.

استاندار مازندران گفت: سرکشی و بازدید ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی با اولویت شهرهای قرمز تشدید می شود و فرمانداران مسئولیت اصلی در شهرستان ها را بعهده دارند.

حسین زادگان، افزود: برپایی هرگونه مراسم ممنوع و با متخلفان برخورد می شود و در روستاها با کمک شورا و دهیاری ها نظارتهای لازم صورت گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار