انجام تعمیرات دوره ای تأسیسات گازرسانی استان جهت آمادگی برای فصول سرد سال

با تلاش و دانش کارکنان گاز استان آذربایجان شرقی تعمیرات اساسی هیترهای ایستگاهای تقلیل فشار بدون برون سپاری توسط کارشناسان توانای شرکت در کمترین زمان انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 19 September 2015

به گزارش تابناک تبریز  ، مدیربهره برداری شرکت گاز استان از آمادگی این شرکت برای گازرسانی پایدار و مستمر در فصول سرد سال خبر داد و گفت : در این راستا طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و با توانایی نیروهای خدوم شرکت گاز استان تعمیرات اساسی هیترهای ایستگاهای تقلیل فشار (CGSو CGS/TBS) بدون برون سپاری در کمترین زمان با تلاش و دانش کارشناسان توانای شرکت انجام می گیرد.

مرتضی برقی مقدم با اشاره به اقتصاد مقاومتی ، صرفه جویی مالی را از مزایای تعمیرات توسط نیروهای شرکت گاز استان بیان داشت و افزود : این طرح عملیاتی علاوه بر صرفه جویی اقتصادی باعث ارتقاء و تقویت مهارت و تجربه کارکنان و آمادگی لازم در مواقع بحران نیز می گردد.

وی در مورد کارایی هیترها در ایستگاه های گاز گفت : در ایستگاه های گاز در اثر تقلیل فشار ، دما کاهش یافته و باعث یخ زدگی گاز می گردد لذا برای جلوگیری از این عمل و رساندن دمای گاز به نقطه شبنم بوسیله هیترها به گاز حرارت داده می شود.

وی تعمیرات اساسی هیترها را به منظور ارتقاء کارایی و بهینه سازی مصرف سوخت آنها دانست و اظهار داشت : تعمیرات اعم از ضخامت سنجی ، زنگ زدایی و رسوب زدایی بر روی هیترها قبل از فصول سرد سال جهت آمادگی کامل و سرویس دهی بهینه به مشترکین صورت می پذیرد.

وی در آخر انجام تعمیرات و حفظ و نگهداری از تاسیسات گاز را از اولویت اجرایی شرکت گاز استان برشمرد و مصرف بهینه و ایمن از گاز را از سوی مشترکین خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار