کاندیداها باید دارای دیدگاه و برنامه‌های شفاف باشند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: کاندیداها باید دارای دیدگاه و برنامه‌های شفاف باشند البته نباید این موضوع تنها به کاندیداها خلاصه شود بلکه باید مردم و مسئولان نظارت بر انتخابات نیز دارای ویژگی شفافیت باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز نظارتی شفاف بر برخی از کاندیداها داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری با اشاره به ایجاد چالش شفافیت بیان کرد: افرادی که در انتخابات به عنوان داوطلب خود را در معرض رأی افراد قرار می‌دهند باید دارای برنامه ریزی های شفاف و هدفمند باشند و صرفاً برای جذب رأی مردم نباید در صحنه انتخابات حضور یابند و مسئله برنامه و طرح را به آینده واگذار کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: کاندیداها باید دارای دیدگاه و برنامه‌های شفاف باشند البته نباید این موضوع تنها به کاندیداها خلاصه شود بلکه باید مردم و مسئولان نظارت بر انتخابات نیز دارای ویژگی شفافیت باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز نظارتی شفاف بر برخی از کاندیداها داشته باشند.

قادری تاکید کرد: نباید برخی از داوطلبان با یکدیگر مقایسه شود بلکه باید هر داوطلب در شرایط یکسان با هم مقایسه شوند و نباید داوطلبی که تازه در گام نخست است با داوطلبی که بیش از ٣٠ سال از عمر مدیریتی و اجرایی آن گذشته است مقایسه شود.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: فردی که ٣٠ سال از عمر مسئولیتی وی گذشته است اگر دارای مشکلات مالی و هزینه مالی سنگین در انتخابات باشد باید مورد پایش دستگاه‌های نظارتی، رسانه‌ها و مردم باشد که این هزینه‌ها از چه منبعی بوده است تا بتوان به شفافیت در تبلیغات انتخاباتی نیز دست پیدا کرد.

قادری در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها نیز در این میان باید نسبت به بیان صحیح و شفاف کاندیداها، بیان دیدگاه‌ها و ارائه سابقه کاندیداها اقدام کنند تا شفافیت در اطلاع رسانی نیز ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار