پرویز توسلی زاده:

اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع‌های قضائی استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع‌های قضائی دادگستری استان کرمانشاه به دادرسی الکترونیک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 17 April 2021

ه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده اظهار داشت: تا قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها سه نقطه اتصال با زندان وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن بود.

وی افزود: بنا بر تاکیدی که بر این موضوع و راه اندازی دادرسی به صورت الکترونیک برای زندانیان وجود داشت، با همکاری معاونت محترم آمار و فناوری قوه قضائیه و با استفاده از اعتبارات استانی این سه نقطه اتصال به ۱۰۰ نقطه ارتقا یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از لحاظ بیماری کرونا و نیز برخی مشکلات برای جابجایی زندانیان، این امر سبب می‌شود مشکلات زندانیان کمتر شده و نیاز به حضور زندانیان در محل دادگاه نیست. بعلاوه کمک می‌کند تسریع در رسیدگی‌ها در امور زندانیان افزایش یابد.

توسلی زاده تاکید کرد: لازم به ذکر است با دادرسی الکترونیکی محدودیت‌های زمانی و مکانی به طرز شگرفی کاهش می‌یابد. کاهش هزینه‌های سیستم قضایی، افزایش سرعت انجام کارها، انسجام در مجموعه اطلاعات سیستم قضایی، افزایش امنیت قضایی و اداری از دیگر دستاورد‌های دادرسی الکترونیکی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار