برپایی بیش ازیک هزارپایگاه جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان همدان از استقرار یک هزار و 650 پایگاه ثابت و سیار برای برگزاری جشن عاطفه ها در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 18 September 2015
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان همدان از استقرار یک هزار و 650 پایگاه ثابت و سیار برای برگزاری جشن عاطفه ها در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ جعفر چهرقانی در نشست ستاد هماهنگی اجرای جشن عاطفه ها افزود: از این تعداد، 161 پایگاه در میادین به صورت ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان، یک هزار و 306 پایگاه در مدارس، 160 پایگاه در بسیج محلات و مساجد، 23 پایگاه هم در مراکز نیکوکاری در روز جشن عاطفه ها مستقر و کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

چهرقانی اضافه کرد: جشن عاطفه ها امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' همزمان با سراسر کشور به منظور جمع آوری کمک ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی، برای دانش آموزان و اقشار بی بضاعت جامعه 26 و 27 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های کمیته امداد امام (ره) در شهرهای مختلف استان در مصلی ها و محل برگزاری نماز جمعه مستقر شده است و هدایای نمازگزاران را در روز جمعه جمع آوری می کنند گفت: مرحله دوم این جشن بزرگ نیز هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری در مدارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پاکت های جمع آوری هدایا در مدارس استان توزیع خواهد شد از آیین نواختن زنگ عاطفه ها در تمام مدارس استان خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان های مختلف استان اجرایی می شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان حدود 12 هزار و 500 دانش آموز و دانشجو را زیر پوشش قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار