کشف محموله تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری ۲ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 09 April 2021

 فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری ۲ نفر خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "امیری"، در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی می‌کند.

 وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی شهرستان ملایر، خودرو سواری متهمان در شهرستان ملایر متوقف و در بازرسی از آن، ۱۳ کیلو گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

 سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم و در پی تلاش‌های اطلاعاتی باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال از استان‌های مرکزی کشور به همدان را داشتند شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو سواری آن‌ها را در ورودی شهر همدان متوقف کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان همدان افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار