آمادگی پلیس استان مرکزی در اجرای ممنوعیت های تردد در روز ۱۳ فروردین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به ممنوعیت دورهمی و تجمعات در بوستان ها در استان، نیروی انتظامی از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 01 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: کارکنان انتظامی استان در روز سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده باش کامل و صددرصدی در تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه های در سطح استان برای کنترل ترافیک و ترددهای حضور دارند.
وی یادآورشد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام ممنوعیت دوردهمی و تجمعات در بوستان ها، پلیس استان از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.
وی ادامه داد: طرح های انتظامی و ترافیکی پلیس بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تهیه و به صورت مستمر اجرایی می شود و لازم است به منظور اثربخشی هر چه بهتر ممنوعیت های اعلام شده در پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به وضعیت رنگ بندی استان در این خصوص، کلیه شهروندان با پلیس و دیگر دستگاه های مسئول همکاری لازم را داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با افرادی که به تذکرات پلیس توجه لازم را نداشته باشند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار