نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی

توسعه بانکهای تجاری مصداق مفاسد بسیار و مشکلات زیادی برای مردم است

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بانکهای تجاری مصداق مفاسد بسیار و مشکلات زیادی برای مردم است و بانکهای تجاری و موسسات مالی متعدد خون مردم را در شیشه می کنند
کد خبر: ۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 12 September 2015
به گزارش تابناک تبریز ، حجت الاسلام رضا بنابی ، در نشست تخصصی فعالان و کارآفرینان بناب با مدیر عامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه بناب از وجود نیروهای فنی و تلاشگر بهره مند هست گفت: در سالهای گذشته این شهر علاوه بر ایجاد اشتغال برای شهروندان برای 8 هزار نفر از ساکنان شهرهای اطراف نیز ایجاد اشتغال می کرده است ولی در حال حاضر و به علت رکود بازار اشتغال برای شهروندان دیگر شهرها به کمتر از 4 هزار نفر رسیده است.

وی اهتمام به حل مشکلات مردم را یکی از رسالتهای مسئولان دانست و افزود: سفر مسئولان بانک صنعت و معدن به استان وشهر بناب مصداق توجه به امور مسلمین است و امیدواریم حمایت کافی و عملیاتی را داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم پیچیده بانکی موجب مشکلات فراوان برای مردم شده است گفت: توسعه بانکهای تجاری مصداق مفاسد بسیار و مشکلات زیادی برای مردم است و بانکهای تجاری و موسسات مالی متعدد خون مردم را در شیشه می کنند و باید بانکهای صنعتی فعال شوند.

وی یادآور شد: امیدواریم بانک صنعت و معدن در بناب شعبه ایجاد کند و این تضمین را می دهیم که بیش از 30 میلیارد سپرده گذاری در بانک صنعت و معدن بناب رخ دهد و درحال حاضر برای صنعتگران مشکل است که برای کارهای بانکی به تبریز تردد کنند.

بنابی افزود: اگر ایجاد شعبه جدید در بناب مشکلات اداری داشته باشد می توان یکی از شعب بانک صنعت و معدن را تعطیل و در بناب بازگشایی شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: صادرات بناب تنها در زمینه کشمش 30 هزار تن بوده و در بقیه موارد هم صادرات خوبی دارند که باید به این مهم توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار