فرماندارگناوه:

اصل برابری در اعمال مقررات کرونایی رعایت شود

فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های مرتبط ستاد کرونا در اعمال مقررات محدودیت‌های جدید و برخورد با متخلفان به دور از رفتارهای تبعیض‌آمیز، اصل برابری را بجد مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 25 November 2020

غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا و تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: اجرا و اعمال مقررات بصورت نابرابر و رفتار تبعیض آمیز بر سرمایه اجتماعی لطمه و آسیب وارد خواهد کرد و موجب گله‌مندی مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: تعطیلی و رفع مهروموم صنوف و دیگر گروه‌های متخلف بدون از دوگانگی، با هماهنگی و تنها توسط یک مرجع مرتبط که اعلام می‌کند، صورت گیرد.

فرماندار گناوه اظهارکرد: رفتار و عملکرد ما مسئولان در شرایط کرونا بویژه اعمال محدودیت‌های جدید برای مردم خیلی مهم است و باید احساسی در بین آنان ایجاد شود که محکم و قاطع پای کار ایستاده‌ایم.

مهرجو افزود: با توجه به اینکه شهر گناوه در روزهای پایانی هفته پذیرای شمار زیادی از هموطنان می‌شود، باید نظارت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروی انتظامی و بسیج تشدید و از ورود مسافران غیربومی‌ جلوگیری شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: شهرداری گناوه و ریگ نظارت خود را بر آرامستان‌ها تشدید کرده و  سخت‌گیری بیشتری اعمال کنند.

وی با بیان اینکه  همکاری مردم در قطع زنجیره کرونا لازم است، افزود: تداوم و یا برداشتن محدودیت‌های کرونایی بستگی به رفتار و مشارکت مردم دارد.

مهرجو گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد نمونه‌گیری‌های هفته جاری کرونا در این شهرستان مثبت اعلام شد، نشان می‌دهد که تا رسیدن به وضعیت مناسب فاصله داریم.

وی بیانکرد: این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌ها اعمال شده‌است.

فرماندار گناوه از زحمات و تلاش بی‌شائبه رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای پیگیری تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی بویژه در شرایط کرونایی تقدیر کرد و از رئیس جدید این شبکه خواست تلاش و همت مضاعفی در این زمینه داشته باشد و ارتباط و پاسخگویی به مشکلات مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش کادر درمانی، دستگاه‌های همکار عضو ستاد و همکاری مردم و خیران و گروه‌های جهادی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

در این نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا گزارشی از عملکرد طرح جامع محدودیت‌ها را مطرح کردند و در پایان عصمت حیدری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه معرفی و از زحمات محمد بازیاری رئیس سابق تجلیل و تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و طبق آمار رسمی تاکنون ۹۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار