انهدام کارگاه تولید مواد روانگردان در صومعه‌سرا

کد خبر: ۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 07 September 2015
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از انهدام یک کارگاه تولید مواد روانگردان شیشه در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: انهدام کارگاه تولید مواد روانگردان در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اردشیر آقاخانی عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در صومعه‌سرا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع مذکور اطمینان حاصل کرده و محل تهیه و توزیع مواد مخدر در صومعه‌سرا را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری تولیدکننده مواد مخدر توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر گیلان در این شهرستان خبر داد و افزود: در بازرسی از منزل مسکونی متهم مذکور 52 گرم مواد روانگردان شیشه، 440 گرم پودر پیش‌ساز شیشه، 8 هزار و 400 عدد قرص آنتی‌هیستامین و مقدار بسیاری مواد پیش‌ساز شیشه کشف و ضبط شده است.

آقاخانی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: شهروندان با اطلاع‌رسانی به‌موقع وضعیت افراد مشکوک با پلیس همکاری کنند تا جامعه را از مواد افیونی پاک کنیم.

*کشف 9 تن چوب قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل نیز در جلسه مذکور به گزارش مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی کم‌یاب توسط افراد سودجو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی سیاهکل موضوع مذکور را پیگیری کردند.

مجید نیکویی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با تشکیل گروه‌های ویژه در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند در دو مرحله 9 تن چوب جنگلی کم‌یاب که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی نیسان بارگیری شده بود را کشف کنند، بیان کرد: ارزش چوب‌های کشف شده 45 میلیون ریال است.

وی از انتقال چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی سیاهکل خبر داد و یادآور شد: راننده خودروی مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مقام قضایی معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار