استاندار مازندران:

مازندران را ملی ببینید

استاندار مازندران گفت: مازندران را ملی ببینید؛ این استان می تواند در پویایی اقتصادی کشور نقش موثر ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 02 October 2020

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان در نشست مشترک نمایندگان و مدیران استان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در بابلسر با بیان این که مازندران، ظرفیت های بسیاری دارد که مغفول مانده است، گفت: مازندران را ملی ببینید؛ این استان می تواند در پویایی اقتصادی کشور نقش موثر ایفا کند.

وی تاکید کرد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و جمعیت غیر بومی میلیونی را در این استان شاهد هستیم بنابر این سهم مازندران باید از بودجه عمومی کشور افزایش یابد.

استاندار مازندران با طرح بخشی از ظرفیت ها و قابلیت های استان، یادآور شد: ایجاد منطقه آزاد با توجه به ظرفیت ها و زمینه های گسترده صادراتی استان می تواند داد و ستد با کشورهای همسایه شمالی و بازار اوراسیا را رونق بخشد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که ایجاد زمینه های لازم با مذاکرات ویدیوکنفرانسی و تفاهمات جدید و پیگیری های تفاهم نامه های قبلی با بازارهای هدف تداوم دارد، تصریح کرد: در حوزه دیپلماسی اقتصادی با وجود موانع کرونایی با استانداران کشورهای منطقه ارتباط و تعامل خوبی برقرار کرده ایم.

حسین زادگان با اشاره به این که اقدامات خوبی برای تحرک اقتصادی در استان در حال انجام است، گفت: ایجاد مجموعه های کلان تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری را با همکاری مجموعه های موفق کشور نظیر بنیاد مستضعفان دردستور کار داریم.

استاندار با بیان این که در حوزه آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل با همکاری و تعامل دستگاه های مسئول ورود کرده ایم، افزود: ۸۵ درصد حریم ۶۰ متری سواحل استان آزاد شده و مابقی نیز باید با همکاری های ملی آزاد شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،حسین زادگان توسعه را در گرو همدلی، وحدت نظر و نگاه یکپارچه به استان دانست و خاطرنشان کرد: تعامل خوبی میان نمایندگان و دولت و دیگر ارکان قدرت در استان وجود دارد که در پیشرفت استان موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار