معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان

خدمات 52 پزشک دلاور در خاش/ شناسایی ۵۶ درصد از بیماران کرونایی شهرستان خاش در مراکز ۱۶ ساعته غربالگری

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سفر به خاش و به مناسبت روز پزشک در مراکز جامع سلامت حضور یافت و از خدمات ارزشمند پزشکان در مسیر سلامت مردم تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹ 24 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکترعلی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جامعه پزشکی استان و کادر سلامت  در طی ۶ ماه از بحران کرونا از دورترین نقاط استان تا مرکز استان نقش  بسزایی را در شناسایی بموقع، کنترل و درمان بیماران کرونا ایفاء کردند و شیب نزولی امروز کرونا حاصل زحمات دست اندرکاران سلامت و همکاری خوب مردم است.

دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش در این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ پزشک متخصص و عمومی در حوزه درمان و ۱۹ پزشک نیز در حوزه بهداشت از طریق مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مشغول ارائه خدمت به مردم عزیز شهرستان خاش هستند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از پزشکان دلسوز حوزه بهداشت نیز به صورت کشیک در دو کلینیک ۱۶ ساعته غربالگری بیماری کرونا حضور یافته و خدمات ویزیت، تشخیص و درمان مراجعین دارای علائم را ارائه می نمایند تا از بار مراجعات بیمارستانی کاهش یابد و با این اقدام شایسته منجر به کشف بیش از ۵۶ درصد از بیماران کرونایی در کلینیک‌های غربالگری ۱۶ ساعته شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار