مسئولان و دولت بر افزایش سهم مالیات متفق‌القول هستند

کد خبر: ۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 03 September 2015

مدیر کل امور مالیاتی گیلان گفت: مسئولان ارشد نظام و دولت بر افزایش سهم مالیات در اداره امور جاری دولت متفق‌القول هستند و چاره‌ای به جز تامین هزینه‌های اداره کشور از این طریق نیست.
خبرگزاری فارس: مسئولان و دولت بر افزایش سهم مالیات متفق‌القول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حسین حقیقی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان با بیان اینکه مسئولان ارشد نظام و دولت بر افزایش سهم مالیات در اداره امور جاری دولت متفق‌القول هستند، اظهار کرد: چاره‌ای به جز تامین هزینه‌های اداره کشور از طریق مالیات نداریم.

وی خواستار حداکثر همکاری لازم اداره‌های شهرستانی با فرمانداری و مؤدیان مالیاتی شد و گفت: شفافیت اطلاعات اقتصادی موجب شده تا مؤدیان مالیاتی بر سر مقدار مالیات محاسبه شده بحثی نداشته باشند.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور ایجاد سیستم شفاف اقتصادی را در پرداخت مناسب،‌ منظم و عادلانه مالیات تاثیرگذار دانست و گفت: وجود سیستم شفاف اقتصادی و مالی زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور است.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه در جمع‌آوری مالیات باید به شرایط و ویژگی‌های خاص هر منطقه توجه شود، افزود: نقش سازمان امور مالیاتی با توجه به سیاست دولت در کاهش نقش نفت و افزایش سهم مالیات در اداره امور جاری کشور، تعیین کننده‌ است.

وی اقدام‌ها در راستای کاهش اختلافات مالیاتی در شهرستان ماسال را خوب توصیف کرد و یادآور شد: مردم ماسال به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی از سطح پایین‌تری از درآمد در مقایسه با دیگر شهرستان‌های مجاور برخوردار است.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با مؤدیان مالیاتی شهرستان ماسال مراعات بیشتری در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار