کشف ۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک شرکت تولیدی در ساوه

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه از یک شرکت تولیدی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 12 July 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقيقاتي از وجود تعدادی از اين دستگاه‌ها در یک شرکت تولیدی در این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در مراحل تحقيقات پليس،‌ این شرکت تولیدی كه در آن از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال قاچاق استفاده غيرمجاز مي شد، شناسايي شد.
اين مقام انتظامي استان افزود: با هماهنگي مرجع قضائي و در بازرسي انجام شده از اين کارگاه، تعداد ۴۵دستگاه استخراج ارز ديجيتال( ماینر) كشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اين كه برابر نظر كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي، ارزش دستگاه‌هاي مكشوفه، ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ريال برآورد شده است، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار