تشکیل ۴۴۶ فقره پرونده تخلف در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۴۴۶ فقره پرونده تخلف در این مدت خبر داد و افزود: تعزیرات حکومتی با جدیت با متخلفین برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۳۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 07 April 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۲ میلیارد ریالی برای متخلفان در همدان خبر داد.
جریمه ۲ میلیارد ریالی برای متخلفان در همدان

به گزارش فارس، علیرضا حسن‌پور با بیان اینکه صنف تجهیزات پزشکی و فروش لوازم بهداشتی در طرح کرونا بیشترین تخلف گرانفروشی و تقلب را در استان داشته‌اند اظهار کرد: در این طرح بیش از یک میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال جریمه برای متخلفان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی بیش از ۳۸۶ میلیون ریال جریمه صادر شد گفت: از ابتدای اسفندماه در مجموع با اجرای دو طرح "کرونا" و "نوروزی" بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۴۴۶ فقره پرونده تخلف در این مدت خبر داد و افزود: تعزیرات حکومتی با جدیت با متخلفین برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در اجرای همزمان طرح نوروزی و طرح کرونا تاکنون بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ واحد صنفی توسط اکیپ گشت مشترک بازرسی شده‌اند.

حسن‌پور با بیان اینکه تمام تلاش تعزیرات حکومتی کنترل وضعیت و جلوگیری از تخلفات است است گفت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم است تا به موقع رسیدگی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار