خودروی پلاک غیر بومی جریمه شدند

حسین بشری با بیان اینکه از مسافران عزیز می‌خواهیم به توصیه‌ها و تذکرات ماموران توجه کرده و از ورود به شهر‌های استان همدان خودداری کنند خواستار توجه به این مهم شد.
کد خبر: ۸۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 30 March 2020
معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۸۰ خودروی پلاک غیر بومی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش فارس، بشری اظهار کرد: از روز گذشته و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۸۰ خودروی پلاک غیر بومی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه از مسافران عزیز می‌خواهیم به توصیه‌ها و تذکرات ماموران توجه کرده و از ورود به شهر‌های استان همدان خودداری کنند خواستار توجه به این مهم شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تأکید کرد: خودرو‌های پلاک غیر بومی مربوط به ساکنین همدان هم باید در اولین فرصت نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند در غیر این صورت طبق قانون راهنمایی و رانندگی توسط مامورین راهور ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی گفت: البته هدف پلیس اعمال قانون و جریمه نیست، اما در راستای حمایت از آحاد مردم و اجرای قانون در صورت بی‌توجهی به تذکر پلیس و تردد خودرو‌های غیر بومی در سطح شهر حتما برگه جریمه صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار