تغییر فرماندار نوشهر تکذیب شد

شایعه تغییر فرماندار نوشهر و جایگزین شدن سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد به‌جای او در حالی مطرح می‌شود که نماینده مردم نوشهر این موضوع را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۸۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 25 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس  از شهرستان نوشهر، در نخستین روز از هفته دولت، شایعه‌ تغییر فرماندار نوشهر و انتصاب فرماندار محمودآباد به جای فرماندار فعلی نوشهر اذهان همگان را به خود مشغول و بازار شایعه را در نوشهر داغ کرد.
از سویی دیگر انتشار خبر انتصاب فرماندار غیربومی برای شهرستان نوشهر باعث تعجب همگان شد، چراکه پیش از این بارها و بارها قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتصاب مدیران و جذب نیروهای بومی در حوزه انتخابیه خود تأکید کرده و گفته است که اجازه نمی‌دهد نیروهای غیربومی در حوزه انتخابیه وی جذب یا بر مسند اداری بنشینند.
بر این اساس برای صحت و سقم این موضوع و تنویر افکار عمومی، به سراغ نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی رفتیم و در این باره از او سئوالاتی پرسیدیم.
قاسم احمدی‌لاشکی اظهار کرد: تاکنون هیچ شخصی با بنده، نه در حوزه وزارت کشور و نه در حوزه استانداری مازندران درباره تغییر فرماندار نوشهر صحبتی نکرده است و این موضوع را به‌طور مطلق تکذیب می‌کنم.
وی با بیان اینکه شخص استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی وی همواره اهل مشورت هستند، افزود: بعید می‌دانم بدون اینکه با ما صحبت و هماهنگی بشود، بخواهند اقدامی در حوزه انتخابیه صورت گیرد.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ حضور سیف‌الله فرزانه به عنوان جایگزین فرماندار فعلی نوشهر را به ‌طور کامل تکذیب می‌کنم و تاکنون کسی برای تغییر فرماندار با من صحبتی نکرده است.
وی با تأکید بر اینکه از عملکرد محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار نوشهر راضی هستیم، گفت: اگر قرار باشد تغییری انجام شود، باید فردی که انتصاب می‌شود، حتماً بومی باشد.
از سویی دیگر سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد نیز بی‌آنکه تغییر و تحولات و شایعه جایگزینی و انتصاب وی به عنوان فرماندار آینده نوشهر را انکار کند، اظهار کرد: قبلاً در این باره با بنده صحبت‌هایی شد، اما گفتم که قبل از هر چیزی برای این موضوع با دوستان‌مان در استانداری حرف بزنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار