افزایش آمار بیماران کرونایی

مشگین‌شهر در وضعیت هشدار

فرماندار مشگین‌شهر گفت: آمار رو به رشد بیماران کرونایی در این شهرستان بسیار نگران‌کننده است.
کد خبر: ۸۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 07 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر صمدی در جلسه مشترک شورای تامین، شورای سلامت و تنظیم بازار اظهار داشت: هم‌ اکنون بیش از ۵۰ نفر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بستری شده‌اند و تاکنون سه نفر از شهروندان مشگین‌شهری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا اخیراً بخش داخلی بیمارستان نیز تخلیه و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ،مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست با رعایت موارد بهداشتی حتما در خانه بمانند.

وی گفت: بر اساس مصوبه امروز شورای مشترک روزهای شنبه و یکشنبه تمامی مراکز تجاری و پاساژهای شهر به حالت تعطیل در می‌آید و ادارات موظف به استفاده از ۱۰ درصد نیروی کار خود می‌باشند.

او با بیان اینکه این مصوبه شامل مراکز درمانی امدادی و نظامی انتظامی نمی‌باشد، نسبت به عملیاتی شدن مصوبات امروز تاکید کرد.

فرماندرا مشگین شهر گفت: تمامی ادارات، نهادهای دولتی به جیز بانک ها و مراکز بهداشتی ، درمانی و امدادی و عملیاتی این شهرستان امروز شنبه با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل می باشد.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی قرار دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
باید ورود و خروج از مشکین کنترل شود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار