طرح توانمندسازی معاونان پرورشی در البرز

کد خبر: ۸۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 24 August 2015

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه توانمندسازی شغلی و حرفه‌ای معاونان پرورشی و مشاوران را در دستور کار قرار می‌دهیم، گفت: برنامه‌های این طرح تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، یوسف دانشور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش استان البرز، اظهار داشت: فرار کردن از فضای مجازی در جامعه‌ای که همه به سوی آن می‌روند اقدام درستی نیست.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش شبکه‌ای را به نام شبکه اجتماعی دانش آموزان "شاد" راه‌اندازی کرده است، بیان کرد: این طرح به صورت پایلوت در استان تهران اجرا می‌شود و در سال تحصیلی آینده نیز در استان‌های همجوار تهران اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه اگر بتوانیم این شبکه را خوب مدیریت کنیم می‌توانیم از فرصت‌های موجود این زمینه استفاده کنیم، افزود: ما به دنبال این هستیم که دانش آموزان سوالات خود را در شبکه‌های مجازی از معلمان خود بپرسند.

دانشور با بیان اینکه اجرای این طرح با حضور اساتید در فضای مجازی سبب می‌شود تا امنیت بیشتری در این فضا به وجود آید، گفت: از ویژگی‌های دیگر این طرح مدیریت‌کردن حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز از همکاری در زمینه‌های فرهنگی استقبال می‌کند، اظهار داشت: از اتاق فکر خبرنگارانی که در این زمینه تخصص دارند استفاده می‌کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه توانمندسازی شغلی و حرفه‌ای معاونین پرورشی و مشاوران را در دستور کار قرار می‌دهیم، بیان کرد: برنامه‌های این طرح تدوین شده و در هفته دوم شهریورماه به معاونین پرورشی و مشاوران به صورت مفصل ارائه می‌شود.

دانشور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلی در زمینه اتفاقات ناخوشایند بین معلمان و دانش آموزان رخ ندهد و توانمندسازی معلمان به نحو احسن انجام شود، افزود: البته باید توجه داشت که شرایط بین معلمان و دانش‌آموزان غیرقابل پیش بینی است ولی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا اتفاقات ناخوشایند کمتر پیش بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار