دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با دارنده اولین مدال طلای بین المللی استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

کد خبر: ۸۰۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 29 December 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار هاشمی پور با حضور در منزل رضا آذرشب دارنده اولین مدال طلای بین المللی استان در رشته کشتی خطاب به وی گفت: مقام های ارزشمند و طلایی اخذ شده در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین المللی توسط رضا آذرشب را صمیمانه به این قهرمان نوجوان، خانواده محترم و جامعه ورزش به ویژه رشته کشتی استان و شهرستان تبریک عرض می نمایم.
سردار هاشمی پور ورزشکاران را به فعالیت ورزشی و قهرمانی و پرهیز از غرور توصیه نمود و اظهار داشت:
مایه افتخار و مباهات است که دانش آموز کهگیلویه ای در کنار تحصیل اولین مدال طلای بین المللی استان در رشته کشتی را کسب نموده که لازم است مسئولان کشوری و استانی به این قهرمانان ارزنده توجه بیشتری نموده و با حمایت معنوی و مالی باعث ایجاد انگیزه و زمینه ی رشد و ترقی ورزشکاران و مدال آوران را فراهم آورند.
مهندس پورمحمدی سرپرست هیئت کشتی استان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور مردم و سردار هاشمی در منزل آذرشب گفت: از حضور و حمایت های بی دریغ و مستمر سردار هاشمی پور در عرصه ورزش صمیمانه تشکر می کنم و جهت اعتلای ورزش امیدوار و نیازمند به توجه بیش از پیش نماینده مردم در مجلس هستیم.
در پایان این دیدار که با استقبال مردمی و حضور مسئولان کشتی استان و شهرستان انجام گردید با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی سردار هاشمی پور از رضا آذرشب تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار