طرح نائب الزیاره شهید» در استان مرکزی درحال اجراست

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد مرکزی گفت: همزمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات، طرح «نائب الزیاره شهید» در استان مرکزی در حال اجرا است
کد خبر: ۷۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 13 October 2019

«طرح نائب الزیاره شهید» در استان مرکزی درحال اجراست

محمد رضا گرجی در خصوص  اجرای «طرح نائب الزیاره شهید» عنوان داشت: در طرح نایب الشهید، هر زائر به نیابت از یک شهید به پیاده روی اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رود و در طول مسیر همراه با شهید بوده و زندگینامه و سیره شهید مورد نظر را مطالعه می‌کنند.
گرجی افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و با آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه کاری که شهدا کردند دشمن را به زانو درآورد، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان بهترین انتخاب را در زندگی کردند و منطبق با آن پیش رفتند به همین دلیل عجایب بسیاری در جنگ رخ داده است که کسی نمی‌تواند از آن‌ها چشم بپوشاند.
گفتنی است نام و تصویر ۶ هزارو ۲۰۰ شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای فاطمیون استان آماده شده است که در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی امسال در اختیار زائران ابا عبدالله الحسین (ع)  قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار