مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

نوسازی آسانسور شهید بابایی و پله برقی پل ترمینال آزادگان برای استفاده دانش آموزان انجام شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، نوسازی و بهسازی آسانسور شهید بابایی و راه اندازی مجدد پله برقی پل عابر پیاده ترمینال آزادگان نیز برای تردد ایمن دانشجویان و دانش آموزان تعمیر شد
کد خبر: ۷۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 24 September 2019

نوسازی آسانسور شهید بابایی و پله برقی پل عابر پیاده ترمینال آزادگان برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان انجام شد

به گزارش تابناک قزوین،سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، نوسازی و بهسازی آسانسور شهید بابایی  و راه اندازی مجدد پله برقی پل عابر پیاده  ترمینال  آزادگان نیز برای تردد ایمن دانشجویان و دانش آموزان تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: آسانسور پل هوایی شهیدبابایی به مناسبت بازگشایی مدارس به منظور استفاده ایمن دانشجویان و دانشجویان تجهیز و نوسازی شد.

وی عنوان کرد: با توجه به قرارگیری پل عابر پیاده آزادگان مقابل ترمینال آزادگان و افزایش استفاده از آن در ایام سال تحصیلی به ویژه از سوی دانشجویانی که از خارج قزوین وارد این شهر می شوند، تعمیر و نگهداری این پل در قالب ستاد مهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: تعمیر و تجهیز این پل های هوایی موجب افزایش ایمنی تردد شده و در مواقعی که احتمال افزایش استفاده از این تجهیزات وجود دارد، ضرورتی انکارناپذیر است تا از سالم بودن قطعات آن‌ها اطمینان خاطر وجود،داشته باشد.

جهانگیری خاطر نشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این دو پروژه در مجموع 80 میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز به ویژه دانشجویان و دانش آموزان که در ایام سال تحصیلی بیشتر از پل های هوایی استفاده می کنند، انتظار داریم در نگهداری از آسانسور و پله برقی پل های هوایی دقت بیشتری داشته باشند تا هزینه های اضافی برای تعمیر این تجهیزات ترافیکی به سازمان تحمیل نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار