معاون وزیر صمت:

واحدهای صنعتی راکد باید به چرخه تولید بازگردند

معاون وزیر صمت از فعالیت ۲۶ هزار واحد صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۷۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ 04 September 2019

محسن صالحی نیا با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد صنعتی در کل کشور مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: از این میزان واحد صنعتی ۴۴ هزار واحد در شهرک‌های صنعتی و مابقی خارج این مناطق تجاری مشغول به فعالیت هستند.

وی ضمن اشاره به خدمات ارائه شده به واحدهای صنعتی کشور افزود: اقداماتی مختلفی از جمله تأمین زیرساخت‌ها و غیره برای تمامی واحدهای صنعتی داخل و یا خارج شهرک‌های صنعتی فراهم شده و دولت نیز برای برخی نیازهای این واحدهای صنعتی همچون تأمین مواد اولیه، تأمین ارز و غیره تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

معاون وزیر صمت ضمن اشاره به ارائه خدمات به کارگاه‌های تولیدی کشور ابراز داشت: کارگاه‌های کوچک تولیدی کشور مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند از خدمات واحدهای صنعتی کوچک همانند اصلاح و نوسازی، تکمیل طرح، سرمایه در گردش و غیره استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای تحقق شعار سال بیان داشت: بازگرداندن صنایع راکد، ارائه تسهیلات ویژه، فراهم کردن زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی برای فعالیت واحدهای تولیدی در آن اماکن و غیره از جمله اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار