استان البرز مسئول اعزام ۳۷ هزار زائر به اربعین حسینی است

عزیزالله شهبازی طی نشست ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: تدابیر لازم برای برپایی هرچه بهتر عزاداری ماه محرم در البرز انجام شده است.
کد خبر: ۷۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 02 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ استاندار البرز با اشاره به سهمیه اعزام زائران اربعین از البرز در سال جاری، افزود: سهمیه زائران البرز برای اربعین حسینی در سال جاری، مشابه سال گذشته است و مسئولیت اعزام ۳۷ هزار نفر از زائران کربلا به اربعین برعهده البرز است.

 وی تصریح کرد: ویزای اربعین برای زائران اربعین حذف شده و متعاقب با این اقدام دولت تدبیر شاهد استقبال بیشتر مردم برای حضور در اربعین حسینی هستیم.

به گفته شهبازی، همدلی و هم افزایی یکی از محورهای اساسی در روند خدمت رسانی به هم وطنان و هم استانی ها است که نمونه های اخیر آن بحران های ناشی از سیل امسال بود و انتظار می رود برای برپایی هرچه بهتر اربعین حسینی شاهد همدلی و هم افزایی بیشتری برای برپایی مراسم باشیم.

 استاندار البرز با تشریج مسئولیت مسئولان کمیته های ستاد اربعین استان البرز مطرح کرد: روسای کمیته های ستاد اربعین با هماهنگی و همراهی لازم برای برنامه ریزی منسجم به منظوز برپایی مراسم اربعین حسینی اهتمام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار