حادثه

حادثه رانندگی در کمربند شمالی اراک ۳ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت

 فرمانده پلیس راه استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در کمربند شمالی اراک صبح روز پنجشنبه ۳ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
کد خبر: ۷۷۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 22 August 2019

حادثه رانندگی در کمربند شمالی اراک ۳ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت

 سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود:  این حادثه رانندگی در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو پراید، تیبا و تریلی در کیلومتر ۲ کنارگذر شمالی اراک  رخ داد. پ. وی اظهار داشت: در این تصادف راننده خودروی پراید و ۲ نفر از سرنشینان خودرو تیبا به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باختند و ۲  سرنشین دیگر خودروی تیبا  نیز مصدوم  و برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به ۲ وسیله نقلیه دیگر اعلام شده است.

۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک مهر و موم شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در طرح نظارتی مردادماه پلیس در اراک مهر و موم شد.

 سرهنگ «محمود خلجی» افزود: با توجه به مطالبه مردمی در تشدید طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی، ایم مهم در مردادماه جاری با طرح‌های مشارکتی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح‌های نظارتی، ۱۴۳ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مهر و موم و به متصدیان ۳۲۷ واحد صنفی متخلف اخطار داده شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده مواردی از تخلفات صنفی مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

۲۷۰۰ قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو بدون مدارک لازم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در یکی از جاده‌های این شهرستان شناسایی و ضبط شد.

سرهنگ «محمدعلی گودرزی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان آشتیان در حین گشت زنی در یکی از جاده‌های اطراف این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.
وی اظهار داشت: در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی لوازم یدکی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودور در این عملیات گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

استان مرکزی با یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار