مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

سیستم جدید پارک حاشیه‌ای در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سیستم جدید و یکپارچه پارک حاشیه‌ای به صورت الکترونیکی و آنلاین به زودی در تبریز راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 30 July 2019
به گزارش تابناک تبریز، اصغر آدی بیگ بیان کرد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز به دلیل وجود مشکلات ترافیکی و پارکبانی تصمیم به اجرای سیستم جدید پارکبانی کرده و در این راستا قدم‌های مثبتی برداشته است و به زودی سیستم یکپارچه پارک خودرو به صورت الکترونیکی و آنلاین را راه‌اندازی می‌کند.
 
وی ادامه داد: اپلیکیشن جدید سیستم پارک حاشیه‌ای با عنوان آذرپارک جهت دانلود برای سیستم‌های عامل گوشی‌‌های تلفن آماده شده و شهروندان می‌توانند جهت استفاده از سیستم جدید پارک حاشیه‌ای، این اپلیکیشن را در گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: بر اساس سیستم جدید، رابطه پولی بین شهروندان و پارکبانان حذف شده و پرداخت هزینه پارک حاشیه ای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
 
وی افزود: طبق این سیستم، ۳۰ دقیقه ابتدایی پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها رایگان بوده و سیستم پس از گذشت این مدت زمان، هزینه پارک را به صورت دقیق برای راننده خودرو محاسبه می‌کند.
 
آدی بیگ با اشاره به ساماندهی پارکبانان، گفت: پارکبانان فعال در این سیستم همگی تشخیص هویت و تائید صلاحیت شده‌اند و نوع کار سیستم الکترونیکی نیز به آ‌ن‌ها آموزش داده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار