برگزاری جشنواره بزرگ هواداران فوتبال در کرج

کد خبر: ۷۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 12 August 2015

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشنواره بزرگ هواداران فوتبال از 21 الی 23 مرداد ماه جاری خبر داد.

حسین سعیدی سیرایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با هدف اعلام حمایت مدیریت شهری کرج از رشته‌های پرطرفدار ورزشی در سطح ملی برگزار می شود و با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان، دوستداران رشته فوتبال و بازیکنان برخی تیم‌های ورزشی شاهد رقم خوردن رویدادی متفاوت خواهیم بود که هدف عمده آن اعتلای تیم ملی و حمایت از فرزندان ملت برای حضور چشمگیر در رقابت های جهانی است.

وی، گسترش اخلاق ورزشی و ترویج فرهنگ ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در کرج نام برد و افزود: جشنواره مذکور با همکاری ویژه کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال به مدت سه روز متوالی برگزار خواهد شد و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان از ویژه برنامه های تفریحی و آموزشی در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

برپایی نمایشگاه تخصصی تصاویر منتخب جام جهانی 2014 برزیل و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رویداد بزرگ ورزشی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز ارزنده به برندگان، تدارک برنامه‌های شاد و مفرح و... از دیگر سرفصل‌های برگزاری جشنواره بزرگ هواداران فوتبال بود که در صحبت‌های این مسئول بدان اشاره شد.

سعیدی سیرایی در پایان زمان آغاز جشنواره بزرگ هواداران فوتبال را از 21 مرداد ماه جاری به مدت سه روز متوالی اعلام کرد و گفت: تالار شهیدان نژاد میزبان این رویداد فرهنگی ورزشی است و شهرمان کرج در این روزها شاهد حضور بازیکنان، اساتید و پیشکسوتان ورزشی، هنرمندان و مجریان صدا و سیما، شهروندان و هواداران فوتبال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار