پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اطلاع‌رسانی این جشنواره و استفاده در کتابخانه‎‌ها، اماکن عمومی و فضاهای شهری منتشر شد.
کد خبر: ۷۴۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 06 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل‌مقدم با اعلام این خبر، اظهار کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن موسی(ع) با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا امام جواد(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.
خلیل‌مقدم تصریح کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در دوره ششم جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری بیش از 5 هزار و 41 نفر، در دوره هفتم 23 هزار و 800 نفر و در هشتمین دوره که سال گذشته برگزار شد 26 هزار  و 480 نفر مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: امسال نیز شاهد رشد قابل ملاحظه افراد برای شرکت در این جشنواره خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار