توهین مجدد به مصحف شریف

عرضه لباس خواب با نقش آیات قرآن در عربستان، انتقادهائی را برانگیخته است. ا
کد خبر: ۷۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 09 August 2015
اهانت یعنی کوچک شمردن. که با هدف کم ارزش نشان دادن انجام می پذیرد. منتهی اهانت خود نشان از پستی اهانت کننده دارد تا اهانت شونده. چرا که نشان از درماندگی و بی منطقی او دارد. این رفتار در دید مسلمانان کفر تلقی شده و مجازات آن اعدام می‌باشد.
سوزاندن قرآن توسط تری جونز، کشیش آمریکایی در سال ۲۰۱۰ یکی از موارد آشکار و علنی‌شده اهانت به قرآن است.
در بیشتر موارد اهانت به قرآن به دلیل شیوه رفتاری و زندگی مسلمانان در کشورهای اروپایی و آمریکا و تضاد فرهنگ اسلامی در مقایسه با فرهنگ غربی صورت می‌گیرد. در عمده موارد هتک حرمت قرآن، افراد هتاک، به مواردی چون استفاده از پوشش‌هایی چون برقع در مکان‌های عمومی، اجرای احکام اعدام بر اساس شرع اسلام، نقش مسلمانان حادثه یازده سپتامبر و مواردی دیگر در شریعت اسلام معترض هستند.
اما سوالی که اینجا بوجود می آید این است که چرا کشوری مسلمان اکنون خود عامل این توهین شده و در مقابل این رفتار قبیح سکوت اختیار کرده است!؟
طبق اخبار واصله هم اکنون در در بازار کشور عربستان، لباس‌های خواب با نقش آیات قرآن عرضه می‌شود. شیخ خالد الحبشی امام جماعت مسجد السلیمان جده با انتشار این تصاویر از بازارهای آل سعود به انتقاد از بی‌بند و باری در عربستان پرداخت.
آل سعود، مدعی است خادم الحرمین است و مفتی‌های وابسته به آل سعود با اینکه به خشونت در اجرای احکام دینی معروفند، از کنار این اهانت به آیات قرآنی بی‌تفاوت عبور کرده‌اند!
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار