مدیرکل شرکت غله استان مرکزی اعلام کرد

پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی خرید گندم و دانه‌های روغنی در استان مرکزی/ راه‌اندازی ۳۲ مرکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی

 تابناک مرکزی - مهندس حسنی مدیرکل شرکت غله استان مرکزی گفت: با توجه به بارش مناسب بهاره پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در استان از رشد ۲۰ برخوردار باشد.
کد خبر: ۷۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 02 May 2019
 پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی خرید گندم و دانه‌های روغنی در استان مرکزی/ راه‌اندازی ۳۲ مرکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی 
جواد حسنی مدیرکل شرکت غله استان مرکزی در حاشیه اولین کارگروه گندم، آرد و نان استان مرکزی با موضوع "خرید گندم و دانه‌های روغنی در سال ۹۸ در اراک در جمع خبرنگاران، گفت: خرید تضمینی گندم از اواخر خردادماه در استان مرکزی از شهرستان‌های ساوه و زرندیه آغاز و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

حسنی اظهار کرد: امسال ۳۲ مرکز خرید تضمینی گندم برای ارائه خدمات به کشاورزان در شهرستان‌های استان پیش‌بینی‌شده است و این مراکز قبل از شروع خرید گندم از لحاظ امکانات و میزان آمادگی توسط تیم‌های کارشناسی، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اصلی عضو کمیته خرید گندم بازدید و کنترل خواهند شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم و سه هزار تن دانه روغنی مازاد تولید از کشاورزان استان خریداری شد.

مدیرکل شرکت غله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به بارش مناسب بهاره پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال زراعی جاری در استان از رشد ۲۰ برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه ۵۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از گندم کاران استان خریداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار