فرماندهی انتظامی استان بوشهرخبرداد:

سرقت از جویندگان کار عسلویه با شکلات مسموم!

بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند 3 نفره سارقین سیم برق در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 17 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۷۲۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 16 March 2019

بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند 3 نفره سارقین سیم برق در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 17 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان عسلویه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات میدانی گسترده ای را بر اساس روش های علمی و پلیسی آغاز کردند.

وی افزود: شب گذشته کارآگاهان رد دونفر از سارقین را در یکی از روستاهای عسلویه شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان دو سارق دستگیر شده که بومی و از پیمانکاران اداره برق هستند به علت آشنایی با منطقه و خطوط انتقال برق با اتتخاب نقاط خلوت اقدام به سرقت می کردند.

وی گفت: سارقین که تاکنون به 17فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند سیم های مسروقه را به فردی در شهر کازرون می فروختند که این مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی همچنین از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که با بی هوش کردن طعمه های خود با استفاده از شکلات مسموم اموال آنها را به سرقت می برد.

وی اظهار داشت: این فرد با پرسه زدن در اطراف شرکت ها و میدات های شهری در عسلویه طعمه های خود را از بین  افردا جویای کار انتخاب، سپس به بهانه  سفارش جهت اشتغال آنها را به ساختمانهای نیمه کار می کشاند و با استفاده از شکلات مسموم آنها را بی هوش و اموالشان را به سرقت می برد.

سردار واعظی بیان کرد: این فرد تاکنون به 7 فقره سرقت اعتراف کرده که بوسیله چند نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار