رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای مبارزه با پدیده قاچاق دام، خروج دام از دامشهر قم بدون گرفتن مجوز ممنوع شد.
کد خبر: ۷۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ 30 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مبارزه با قاچاق دام در استان قم اظهار کرد: برای مبارزه با این پدیده خروج دام از دامشهر قم بدون گرفتن مجوز ممنوع شد و هر گونه انتقال دام بدون گرفتن مجوز در محورهای استان مصداق قاچاق محسوب می‌شود و با مجرمان در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساکنان شهرهای پیرامون قم بخشی از نیازهای خود را از بازار این شهر تامین می‌کنند، باید تدابیر لازم برای عدم کمبود در کالاهای اساسی در بازار شهر قم اندیشیده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از سردخانه‌های شهر قم در ایام پایانی سال بازدید خواهیم کرد، بر روی توزیع اقلام همچون گوشت گرم و مرغ در شهر نظارت صورت می‌گیرد تا شاهد عدالت در نحوه توزیع این اقلام باشیم، اقلام به صورت همزمان در نقاط مختلف شهر توزیع می‌شود و ناظران در هنگام توزیع حضور دارند.

سیجانی با اشاره به شیوه نامه برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اظهار کرد: گروه‌های کالایی هدف در این نمایشگاه‌ها، گروه پروتئینی، گروه مواد غذایی، گروه خشکبار، گروه میوه و مرکبات و اقلام دیگر است، زمان برگزاری این نمایشگاه در ایامی همچون اسفندماه، شهریورماه و پیش از ماه رمضان است.

وی ادامه داد: باید قیمت محصولات عرضه شده در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کمتر از 15 درصد قیمت متعارف در بازار باشد و باید تعیین نرخ این محصولات توسط یک کمیته کارشناسی در نمایشگاه‌ها صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: امسال طرح نظارتی ویژه ای در هفته‌های پایانی سال برای نظارت بر واحدهای صنفی و توزیعی در استان اجرا می‌شود، در این طرح بازدید از رستوران‌ها و مراکز عرضه غذای قم صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار