در دستور کار قرار گرفت؛

راه‌اندازی فاز ۳ بیمارستان رضوی با ۱۵۰ تخت جدید

مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: طرح راه‌اندازی فاز ۳ بیمارستان رضوی با ۱۵۰ تخت جدید و نیز گسترش و کارآفرینی و خدمت‌رسانی را پیگیر هستیم.
کد خبر: ۷۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 15 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی سعیدی در مراسم جشن روز پرستار و تجلیل از پرستاران بیمارستان رضوی، اظهار داشت: پرستاری از مقدس‌ترین و سخت‌ترین شغل‌هاست و نوعاً افراد مقابلتان شما رو درک نمیکنن و رفتارهایی که بروز می‌دهند درست نیست و گاهی علاوه بر مشکلات جسمی، مشکلات مالی و اجتماعی هم وجود دارد و رفتار و انعکاس بدی ممکن است داشته باشند.

وی افزود: یکی از سختی‌های حوزه درمان همین است که باید درک کنید افرادی را که درکتان نمی‌کنند 

مراجعان فراوانی داشتیم که پرستار اصلاً مشکلی در خدمت و پذیرش نداشته است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی ضمت ارائه گزارش اجمالی از عملکرد یک ساله این بیمارستان، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور و بسیاری بیمارستان.ها در بحران به‌سر بردند و تا مرز ورشکستگی رفتند، بیمارستان رضوی در شرایطی بهتر از سالهای گذشته به‌سر برد و نیازها با ۳ تا ۴ برابر قیمت خریداری شد و انتظار می‌رفت در شرایط بحرانی که کمیابی و مشکل داشتیم به مشکل بخوریم، اما الحمدلله در شرایطی بهتر از سال گذشته هستیم.

سعیدی تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف تلاش کردیم فشارهای اقتصادی را کاهش دهیم و با صرفه‌جویی‌ها بهره‌وری را افزایش دهیم و میزان درآمد افزایش یابد و درآمدها را در جاهای بهتر هزینه کنیم؛ 

طرح راه‌اندازی فاز ۳ بیمارستان رضوی با ۱۵۰ تخت جدید و نیز گسترش و کارآفرینی و خدمت‌رسانی را پیگیر هستیم و به دنبال گرفتن مصوبه‌اش از معاونت درمان هستیم.

وی تاکید کرد: از محل درآمدهای خود بیمارستان، در سال ۹۵ این بیمارستان از ما سوبسیت می‌گرفته و سال ۹۷ با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان حاضر به احداث از محل خودگردانی هستند و از افتخارات بزرگ مجموعه مددکاری است که حدود ۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به اینکه هیچ مریضی نبوده که نیاز به خدمات انحصاری اینجا داشته باشد و  دست رد به سینه‌اش زده باشیم، بیان کرد: برخی خدمات جراحی اعصاب و قلب و هسته‌ای و رادیوتراپی انحصاری بیمارستان ما و بسیار هم گران است و گفتیم که هیچ دردمند مستضعفی نباید از اینجا دست خالی بیرون برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار