سرمایه‌گذاری هیئت تجاری اردبیل در سوریه

کد خبر: ۷۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل،حسین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: قرار است هیئت تجاری و اقتصادی استان از ظرفیت‌های کشور سوریه استفاده کند و در این منطقه اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر هیئت تجاری و اقتصادی کشورمان از سوریه گفت: این کشور ظرفیت‌های خوبی دارد که انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران ایرانی شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی منطقه باشیم.

پیرموذن تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی و برق مبنای کار است و در این کشور هیئت اقتصادی و تجاری استان می‌تواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد.

وی خواستار  رفع موانع تولیدی و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها شد و افزود: انتظار می‌رود متولیان مربوطه اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشند و دغدغه سرمایه‌گذاران را برطرف کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: بانک‌ها باید مصوبات مربوطه به بخشودگی جرائم و ارائه تسهیلات به متقاضیان را به طور مناسب اجرا کنند که متاسفانه برخی از این مصوبات اجرا نشده و نگرانی‌هایی را شاهد هستیم.

پیرموذن با اشاره به این که استان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد افزود: بی شک کشت گیاهان دارویی و گلخانه‌ای پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال خواهد داشت که باید در این زمینه نیز اقدام مناسبی انجام داده شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار