رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

استاندار باید شخصی قوی، مقتدر و دارای استقلال فکری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شأن مردم یزد خیلی بالاست و لایق بهترین‌ها هستند، گفت: استاندار باید شخصی قوی، مقتدر و دارای استقلال فکری باشد.
کد خبر: ۶۹۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 01 January 2019

انتخاب استاندار همواره یکی از موضوعات چالش‌برانگیز در استان‌های مختلف کشور قلمداد می‌شود؛ اما این روزها این چالش ابعاد تازه‌ای را برای استان یزد رقم زده است.

غلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به‌ضرورت انتخاب استاندار در شرایط کنونی، گفت: در حقیقت استاندار نماینده عالی دولت در یک استان و رئیس تمام مسئولان دولتی استان محسوب می‌شود؛ لذا انتخاب استانداری شایسته برای استان یزد در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه استاندار خوب بایستی قوی، مقتدر و دارای استقلال فکری باشد، اظهار داشت: انتظار این است که سکان استانداری یزد به دست کسی بیفتد که بر مسائل استان تسلط کافی داشته باشد و مسائل وزارت کشور را بداند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر اینکه استان یزد لایق بهترین‌هاست و انتظار این است که وزارت کشور در راستای انتخاب استاندار یزد از هیچ تلاشی فروگذار نباشد، خاطرنشان کرد: درواقع استاندار یزد بایستی قوی باشد، بتواند مستقل تصمیم‌گیری کند و مسائل را حل‌وفصل کند؛ چراکه استان یزد بایستی وضعیتی بهتر از وضعیت موجود را در اختیار داشته باشد.

سفید تصریح کرد: با توجه به اینکه شأن مردم یزد خیلی بالاست و لایق بهترین‌ها هستند، امیدواریم که وزارت کشور به وظیفه خود به‌خوبی عمل کند که قطعاً این‌چنین خواهد بود و به‌زودی مسائل و مشکلات شهر یزد رفع شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه استاندار جدید یزد بایستی توانمند و آشنا با مسائل شهر یزد باشد و بتواند مستقلاً تصمیم‌گیری و عمل کند، عنوان کرد: انتظار این است که وزارت کشور در راستای استاندار یزد به گزینه‌ای دست یابد که آن استاندار دارای برنامه جامع و تیم اجرایی کارآمد باشد و همچنین توانایی ایجاد هماهنگی بین تمام نیروهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان را بیش از بیش دارا باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار