ایجاد اشتغال برای مددجویان شهرستان مهریز در قالب طرح های مختلف

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: تفاهم نامه‌ای ما بین اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز و اداره کل زندان‌های استان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان امضا شد.
کد خبر: ۶۹۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 27 December 2018

سیدعلی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: تفاهم نامه‌ای ما بین اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز و اداره کل زندان‌های استان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان امضا شد که هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد اشتغال نیرو‌های مددجو و زندانیان با رعایت قوانین و مقرارات در قالب طرح‌های مختلف است.

محمد رضا رفیعی زاده معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان یزد بیان کرد: با تعامل مسئولین قضایی و هماهنگی مسئولین ادارات، زندانیان واجد شرایط می‌توانند بخشی از دوران محکومیت خود را از طریق اشتغال در اداره منابع طبیعی و بخش‌های دولتی و خصوصی بگذرانند.

وی با بیان ضرورت توجه بیشتر به ایجاد زمینه‌های اشتغال و درآمدزایی برای زندانیان واعضای خانواده آنان تاکید کرد: راه کار حل بسیاری از مشکلات مالی زندانیان وخانواده آنان فراهم نمودن زمینه‌های اشتغال حداکثری است.

حمید کامل برون مدیر بنیاد تعاون زندانیان یزد گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی همه اقشار جامعه است و زندانیان باید با آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند و به عنوان انسانی شریف به زندگی اجتماعی خود ادامه دهند.

همچنین مهدی حسن پور دادستان دادسرای شهرستان مهریز گفت: دادگستری شهرستان مهریز از این طرح استقبال می‌کند و تمایل به همکاری با طرح حضور مددجویان رای باز، در این شهرستان دارد و این طرح باعث اشتغال در شهرستان مهریز و ایجاد یک رویه قضایی موثر می‌شود و امیدواریم به یک راهکار پایدار برای اجرای این طرح در شهرستان مهریز برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار