ثبت 13 میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از ثبت بیش از 13 میلیون قطعه جوجه ریزی امسال در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور (سماصط) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 08 December 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رضا پورفلاح گفت: با هدف مديريت اطلاعات واحدهاي توليدي صنعت در بخش مرغ مادر گوشتي، جوجه كشي و یکپارچه سازي اطلاعات، از ابتدای امسال تاکنون 13 میلیون و 695 هزار قطعه جوجه ریزی در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور (سماصط) شهرستان ساری ثبت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری کنترل و تنظيم جوجه ريزي و توليد مرغ، ايجاد نظم و ثبات در بازار و ساماندهي توليد، تعيين قيمت مناسب در طول سال و جلوگيري از ضرر و زيان مرغدار، يافتن بازار مناسب، اقتصادي کردن واحدهاي توليد و افزايش درآمد مرغداران، استمرار توليد و توسعه پايدار در صنعت پرورش طيور، اصلاح ساختار توليد خدمت رساني منظم با برنامه ريزي و اطلاع رسانی، کنترل بیماری ‌ها و نیزکاهش تلفات را از مزایای این طرح برشمرد.
پورفلاح افزود: شهرستان ساری با دارا بودن 274 واحد مرغداری گوشتی و ظرفیت تولید 5 میلیون قطعه در هر دوره پرورش و نیز تولید سالانه 40 هزار تن گوشت سفید به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی در مازندران شناخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار