تقابل مدیران اجرایی موجب کندی در کارها می‌شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی مشاهده می‌شود در روند اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری مدیران اجرایی رو در روی هم قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث کندی در روند اجرای امور می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 17 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با بیان اینکه مشکلات چهارمحال و بختیاری به دو بخش تقسیم‌بندی می‌شود، گفت: گاهی مشاهده می‌شود در روند اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری مدیران اجرایی رو در روی هم قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث کندی در روند اجرای امور می‌شود.
نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران اجرایی باید مشکلات طرح‌ها را در جلسات و  در کارگروه‌های تخصصی مطرح و مرتفع کنند و زمانی‌که مجوزی برای اجرای طرحی صادر می‌شود، سایر دستگاه‌ها به بهانه‌های مختلف این مجوزها را ابطال نکنند.
وی موضوع تخصیص آب به طرح‌ها را به‌عنوان یک چالش اساسی مطرح کرد و افزود: این مسئله برای سرمایه‌گذاران چالش‌هایی را ایجاد می‌کند که می‌توان این موضوع را در سطح کلان مطرح و آن را حل کرد.
کاظمی با تأکید بر اینکه سند گردشگری چهارمحال و بختیاری مصوبه دولت است، خاطرنشان کرد: دولت معتقد است برای ایجاد اشتغال در این استان به جای راه‌‌اندازی صنایع از ظرفیت‌های گردشگری استفاده کرد، بنابراین باید مشکلات طرح‌های گردشگری استان در سطح کلان بررسی و مرتفع شود.
 نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید شرایط برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود و وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند زیرساخت‌های گردشگری مانند آب، راه و ... را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه باید در ابتدای واگذاری طرح‌ها به سرمایه‌گذار، شرایط به‌طور دقیق بررسی شود، توضیح داد: گاهی مسائل جانبی پس از واگذاری طرح به سرمایه‌گذار پیش می‌آِید و در آن شورای حفظ حقوق بیت‌المال ورود پیدا می‌کند.
کاظمی در پایان گفت: نمایندگان مدافع حقوق مردم هستند و می‌توانند با حضور در جلسات وزرات‌خانه‌های مربوطه مشکلات طرح‌ها را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار