جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

بزرگ‌ترین خصیصه رزمایش زیستی ثامن‌الائمه (ع) انگیزه بالای نهادهای دخیل بود

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ارزیابی رزمایش زیستی ثامن‌الائمه (ع) استان آذربایجان شرقی، ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری این رزمایش در استان گفت: این رزمایش نشان داد وقتی پای‌کار می‌رویم ترس و خوف ما از بین می‌رود.
کد خبر: ۶۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 28 October 2018

علی‌اصغر زارعی با اشاره به انگیزه بالای تمام نهادهای درگیر این رزمایش گفت: برای هماهنگی و تعامل بیشتر نهادها و سازمان‌ها با یکدیگر باید به فکر تداوم این رزمایش‌ها باشیم و امیدواریم با برگزاری سالانه این رزمایش‌ها، ساختارها را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان این رزمایش‌ها را ارزیابی کنند و ما از نتایج آن‌ها استفاده کنیم.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد افراد علاقه‌مند باهم به‌خوبی کارکردند و این نقطه قوت این رزمایش بود.

وی با اشاره به برگزاری 9 رزمایش در طی سه هفته گذشته در کشور گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند مردم را در برابر نظام قرار دهد رویکرد آن‌ها به استفاده از تهدیدات زیستی، شیمایی و ... محتمل‌تر است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تهدیدهای مکرر آمریکا گفت: فشار آمریکا نشان از استیصال اوست. آمریکا تفنگی را به سمت ما نشانه گرفته که فشنگ‌هایش را قبلاً شلیک کرده والان خالی است.

زارعی گفت: ما هزینه‌های فراوان و شهدای زیادی را داده‌ایم و امیدواریم با همت تمام مسئولان از فشارهای اقتصادی و از این پیچ تاریخی و حساس گذر کنیم و خداوند مکر و کید دشمنان را به خودشان برگرداند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت تمام مسئولان در برگزاری رزمایش به ارائه گزارش مختصر در خصوص نحوه آموزش، آماده‌سازی و هماهنگی دستگاه‌ها برای اجرای رزمایش پرداخت.

علیرضا کریمی گفت: این رزمایش به جهت ویژگی های خاص خود، برای اولین بار در کشور انجام شد و این حجم مشارکت بین دستگاهی در استان محک زده می‌شود. امیدواریم با بررسی نقاط ضعف و قوت این رزمایش در سال‌های آتی بهتر عمل کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، معاونان و بازرسان سازمان پدافند غیرعامل به بررسی نحوه برگزاری رزمایش پرداختند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار