مدال مسابقات کشتی پهلوانی برگردن پهلوان ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: حمیدرضا صفری، پهلوان و باستانی‌کار ملایری با حضور در نخستین دوره رقابت‌های آزاد مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی که به میزبانی استان البرز شهرستان کرج در هفته دوم شهریورماه سالجاری برگزار شد، توانست مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات را در رشته کشتی پهلوانی کسب کند.
کد خبر: ۶۵۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 11 September 2018
مهدی رضایی گفت: مدال طلای مسابقات کشتی پهلوانی کشور از آن پهلوان ملایری شد و حمیدرضا صفری، پهلوان و باستانی‌کار ملایری مقام اول و مدال طلای نخستین دوره رقابت‌های آزاد مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، رضایی به درخشش کیوکوشین کاران بانوی ملایری در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کیوکوشین کاران بانوی ملایری در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور بود.

رضایی ادامه داد: تیم ۱۱ نفره کیوکوشین بانوان ملایر که در ۴ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به مربیگری سمیه فرامرزی در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور به میزبانی پایتخت ایران زمین شرکت کرد، توانست هفت مدال رنگین طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این دوره از رقابت‌ها در رده سنی خردسالان، ساغر زرینی مقام سوم و رده سنی نونهالان، شاینا ملایری و محدثه الوانی به ترتیب مقام‌های اول و دوم و در دره سنی نوجوانان فاطمه سلیمانی، فاطمه خلوجینی و زهرا روستایی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و حانیه واحدیان در رده سنی جوانان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار