89 پروژه در هفته دولت در شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرضا گفت: در هفته دولت در شهرضا 89 پروژه با کمک اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 25 August 2018

به گزارش تابناک : علی‌اصغر رفیعی نژاد با اشاره به اینکه دولت با خون هزاران شهید تثبیت شده است، اظهار کرد: به کسی اجازه پایمال کردن خون شهیدان را نمی‌دهیم. مردم مشکلات و کم و کاستی‌های خودشان را به مسئولان بگویند، اما سخن گوی بد خواهان این انقلاب نباشند .

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس امکانات زیادی را از دست دادیم تا انقلاب اسلامی پیروز شد. مسئولان شبانه‌روز در حال خدمت به مردم بودند و ما بعد از انقلاب دستاوردهای زیادی داشته‌ایم.

رفیعی نژاد گفت: هرچقدر که جنگ طولانی می‌شد قدرت جوانان ایرانی افزایش پیدا می‌کرد و فعالیت دولت‌مردان هیچ‌گاه متوقف نشد.

وی ادامه داد: در طی این 40 سال دستاوردهای بسیاری داشتیم. قبل از انقلاب تنها 12درصد از روستاها آب آشامیدنی و سالم داشتند اما حالا 90 درصد آب سالم دارند.

رفیعی نژاد با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 20 میلیون تن تولیدات کشاورزی در سال داشتیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالانه 120 میلیون تن محصولات کشاورزی برداشت می‌کنیم .

وی از وجود 86 فرودگاه در ایران خبر داد و تصریح کرد: قبل از انقلاب 800 هزار خط تلفن ثابت داشتیم، اما در حال حاضر 40 میلیون خط ثابت و 113 میلیون خط تلفن همراه داریم.

رفیعی نژاد اظهار کرد: مردم را باید از دستاوردهای انقلاب آگاه کنیم تا دچار یاس و ناامیدی نشوند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: در هفته دولت در شهرضا 89 پروژه با کمک اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار