فردا شنبه ٢٧مرداد؛ آغاز طرح تابستانه کتاب در یزد

کتاب‌فروشی‌ های استان یزد می‌ توانند از فردا شنبه ٢٧مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.
کد خبر: ۶۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 17 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت:: نهمین دوره طرح‌ های حمایتی از کتاب‌ فروشی‌ ها با عنوان تابستانه کتاب، از سه شنبه ٣٠ مردادماه در کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح آغاز می شود .
مجید جوادیان زاده گفت: کتابفروشی ها به مدت ١٠ روز کتاب‌ های تالیفی با کمک هزینه خرید ٢٥ درصد و کتاب‌ های ترجمه با کمک هزینه خرید ١٥ درصد عرضه می کنند.
وی اشاره کرد : کتاب‌فروشی‌ های استان یزد می‌ توانند از شنبه ٢٧مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.
جوادیان زاده گفت: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ١٠٠ هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل ٦ ماه خواهد بود.
وی افزود: کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح عیدانه کتاب ١٣٩، براي تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین، افزایش نخواهد یافت، بنابراین کتاب‌ فروش هايي که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ٥٠ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار