نیاز است شیراز در حوزه بالابرهای آتش نشانی، تقویت شود

مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز: خلاهای زیادی داریم و نیاز است شیراز در حوزه بالابرهای آتش نشانی، تقویت شود و امیدوارم روزی برسد که زنگ 125 به صدا در نیاید و قبل از آن حوادث را از بین برده باشیم.
کد خبر: ۶۳۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمد فرخ زاده، مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز امروز (9 مرداد) در مراسم معارفه مدیر عامل جدید این سازمان، گفت: مدیریت همیشه در حال تغییر است و این تغییر برای همه رخ می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مجموعه های مدیریتی مثل دو امدادی است، افزود: زمانی که به این سازمان آمدم، شرایط خاصی در آتش نشانی فراهم بود و روز دوم حضورم بازنشستگان اعتصاب کردند و مقرر شد مشکلات آنان حل شود و این اتفاق هم رخ داد.

 

فرخ زاده با یادآوری این مطلب در زمان مدیریت من، این سازمان به حوزه عمرانی ورود پیدا کرد و اکنون 2 ایستگاه آتش نشانی در حال ساخت است، اضافه کرد: باید شیراز دارای 32 ایستگاه باشد که اکنون ظرفیت 20 ایستگاه است.

 

وی با اشاره به اینکه آخرین محموله هیدرولیک هلند را قبل از تحریم ها وارد کردیم، تاکید کرد: خلاهای زیادی داریم و نیاز است شیراز در حوزه بالابرهای آتش نشانی، تقویت شود و امیدوارم روزی برسد که زنگ 125 به صدا در نیاید و قبل از آن حوادث را از بین برده باشیم.

 

مدیر عامل سابق سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان 400 درصد رشد پیدا کرد که نشان از حمایت مدیران شورا و شهرداری از سازمان آتش نشانی است، یادآور شد: تلاش شد که بودجه جذب شود، در بحث نیروی انسانی برای آزمون و جذب افراد با وزارت کشور رایزنی شکل گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه حادثه تلخ بلوار نصر که 2 روز کاری آتش نشانان فعالیت کردند، اظهار داشت: همایش بین المللی در حوزه لجستیک در شیراز برگزار شد و آتش نشانی شیراز توانست نقش مهمی در حوزه تولید علم، ایفا کند.

 

فرخ زاده با اشاره به اینکه امسال شهر ایمن در بودجه پیش بینی شده است و اگر به سرانجام برسد تاثیرگذاری مناسبی خواهد داشت، اضافه کرد: باید حاکمیت شهری در حوزه ایمنی را ایجاد کنیم و تعامل دو سویه با سایر سازمان ها در این خصوص داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار