مدیران مدارس هر کاری که بخواهند انجام می دهند!

فرماندار شیراز گفت: پول گرفتن اجباری از والدین با تهدید بر عدم ثبت نام دانش آموز کاری نادرست است که متاسفانه آموزش و پرورش هم نظارت درستی در این راستا ندارد.
کد خبر: ۶۳۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: حیدرعالیشوندی ظهر سه شنبه در شورای آموزش و پرورش شیراز افزود: اصل مشارکت در آموزش و پرورش قطعا تعریف شده، اما متاسفانه اصل مطلب را گم کرده ایم و این مردم را عذاب می دهد.
وی با بیان اینکه اتفاقی ناخوشایند است که از والدین به اجبار پول گرفته می شود یا تهدید به عدم ثبت نام می کنند اظهار داشت: دانش آموزان باید از امکانات خوبی برخوردار باشند و مردم در راستای تقویت این امکانات و تعمیر مدارس حمایت کنند.

فرماندار شیراز گفت: روسای نواحی و آموزش و پرورش نظارت بر مدرسه را برداشته است و مدیر هر کاری که بخواهد انجام می دهد.

عالیشوندی احیا و تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدرسه، راه اندازی شورای مدرسه و قانون مند کردن نحوه مشارکت مردمی نه به اجبار را از اقدامات لازم در مدرسه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مدارس غیر دولتی رسالت خود را فراموش کردند و به هدف کسب سود این مدارس تشکیل می شود در صورتیکه هدف کمک به آموزش بوده و باید بررسی شود مدارس خصوصی چه حاصلی داشته است.

فرماندار شیراز گفت: در سال گذشته چند پروژه در شهر زرقان بوسیله خیرین مدرسه ساز افتتاح شد، امید است که شاهد مشارکت بیشتر خیرین در این رابطه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار