اسکان892 هزار گردشگر دراستان

کد خبر: ۶۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 19 July 2015

  به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدمحمود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات عید فطر یعنی پنجشنبه شب، جمعه شب و شنبه شب 892هزار گردشگر دراین استان اسکان یافتند که بیشترین اسکان آن در شنبه شب با 392 هزار نفر انجام شد.
وی عنوان کرد: گردشگران تعطیلات عید فطر امسال کهگیلویه و بویراحمد در پارک‌ها، فضاهای گردشگری، خانه‌های استیجاری، اسکان فرهنگیان، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها اسکان یافتند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی 60 هزار چادر در یاسوج خبر داد و افزود: بیشترین اسکان گردشگران در سه شب گذشته مربوط به پارک میدان معلم یاسوج با اسکان 57 هزار و 600 نفر است.ش
باقری تصریح کرد: طبق بازدیدهای میدانی انجام شده توسط این اداره کل گردشگران ایام تعطیلات عید فطر امسال با مشکلاتی از جمله کمبود سرویس بهداشتی، آبخوری، نبود نقشه شهر یاسوج و افزایس خودسرانه نرخ اجاره سوئیت‌های شخصی مواجه بودند.
وی خاطرنشان کرد: با افرادی که خارج از ضوابط قانونی نسبت به افزایش نرخ سوئیت‌های شخصی اقدام کرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.
دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در تعطیلات عید فطر امسال بیشترین بازدید گردشگران با 30 هزار نفر مربوط به آبشار یاسوج است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار