ملت ایران قوی تر از گذشته آماده هرگونه مقابله و پاسخ کوبنده به دشمن هستند/آمریکا آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور خواهد برد

خطیب جمعه ایلام گفت: ایران امروز قوی‌تر از هر روز دیگر است و مسؤولان و ملت از هر زمان متحدتر و بسیج و ارتش و سپاه در کنار مردم آماده هرگونه مقابله و پاسخ کوبنده به دشمن هستند.
کد خبر: ۶۲۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 13 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: رایزنی‌ها و مذاکرات اخیر کشورهای اروپایی و ایران برای تامین منافع اقتصادی ایران در قبال برجام بدون تضمین اروپایی‌ها پایان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در بیانیه پایانی اتحادیه اروپا خبری از تضمین نیست و کلیاتی تکراری روی کاغذ پاره‌ها نوشته شد که به قول رئیس جمهور مایوس کننده است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: وقتی اروپایی‌ها در شرایط عادی به تعهدات خود عمل نکردند ، منطقی و معقول نیست که انتظار داشته باشیم در شرایط فعلی با وجود فشارهای رئیس جمهور آمریکا به تعهدات خود عمل کنند.

وی گفت: اینها نه تنها در پی جبران خسارت نیستند بلکه در یک پروژه کاملا هماهنگ با آمریکا و تقسیم کار پس از خروج آمریکا از برجام در حال تلاش هستند.

لطفی تصریح کرد: دولت با مدیریت انقلابی و جهادی پس از فرمان رهبری اوضاع بد اقتصادی را سامان دهد و با معرفی اخلالگران اقتصادی به ویژه مخلال بازار ارز و سکه به دستگاه قضایی نا امیدی را به فضای امید و نشاط تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نوسانات قیمت ارز و سکه و افزایش غیر قابل تصور آنها و تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شد نشان داد که اساسا ذخایر ارزی کشور با اوضاع اقتصادی و آمار مخرب گرانی درست مدیریت نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا رئیس جمهور آمریکا با مشورت با سه کشور اروپایی از برجام خارج شد و افزون بر این خود اروپایی‌ها سر تقابل و دشمنی با ایران دارند.

وی ادامه داد: بلوکه شدن بخشی از دارایی‌های ارزی ایران و دستگیری یک دیپلمات کشور ما در آلمان با وجود برخورداری از مصونیت دیپلماتیک و برگزاری میتینگ منافقین در پایتخت فرانسه فقط چند مورد از نشانه‌های رویکرد خصمانه سه کشور اروپایی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با موضع‌گیری شجاعانه و منطقی دکتر روحانی در برابر بسته پیشنهادی اروپا و مایوس کننده توصیف کردن آن انتظار می‌رفت آقای ظریف نیز موضعی مشابه و در تاکید و تائید موضع رئیس جمهور اتخاذ و اعلام می‌کرد.

لطفی تصریح کرد: اما با صحبت‌های ظریف و فرمایشی کردن مذاکرات ظاهرا سه کشور اروپایی به دنبال وقت کشی و سرکیسه کردن ایران به وعده‌های غیر محقق می‌خواهند ایران را در برجام نافرجام نگه دارند و هیچ یک از تعهدات خود هم عمل نکنند.

خطیب جمعه ایلام گفت: رژیم آمریکا در رویای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سال است خواب آشفته می‌بیند و آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور خواهد برد.

وی ادامه داد: ایران امروز قوی‌تر از هر روز دیگر است و مسؤولان و ملت از هر زمان متحدتر و بسیج و ارتش و سپاه در کنار مردم آماده هرگونه مقابله و پاسخ کوبنده به دشمن هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: البته اوضاع بد اقتصادی و نابسامانی بازار ارز و سکه و گرانی سرسام‌آور کالاهای اساسی و ضعف مدیریت تیم اقتصادی دولت و همراهی نشریات و شبکه‌های مجازی اردوگاه اصلاح‌طلبان چراغ سبزی به دشمن کینه‌توز بود و آمریکا با فشار اقتصادی در شرایط کنونی تنها راه تسلیم شدن مسؤولان را در این می‌داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار