جذب ۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی همدان جذب شد گفت: از ۱۶۵ طرح دام و طیور تنها ۳۰ پرونده موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.
کد خبر: ۶۲۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 04 July 2018
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی همدان جذب شد گفت: از ۱۶۵ طرح دام و طیور تنها ۳۰ پرونده موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.

به گزارش تسنیم، علی‌اصغر نقی‌ئی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش کشاورزی استان همدان ۲۱۰۰ واحد صنعتی وجود دارد که علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان، حمایت از مصرف‌کنندگان را نیز در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰۰ واحد صنعتی دام و طیور و بیش از ۶۵ هزار واحد کوچک روستایی در استان وجود دارد، افزود: جذب تسهیلات بخش کشاورزی از بودجه ۹۶ تا کنون ۴۵۵ میلیارد تومان است که در مجموع ۲۹۸ طرح به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند و مابقی پرونده‌ها در دست بررسی قرار دارد و تا هفته آینده رقم این تسهیلات افزایش می‌یابد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: در حوزه اشتغال فراگیر ۸۳ پرونده با ملبغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده که ۲۶ پرونده با پنج میلیارد تومان منجر به عقد قرارداد شده است.

نقی ئی عنوان کرد: در بخش توسعه روستایی و عشایری ۱۶۵ طرح دام و طیور به ارزش ۱۲۳ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده که ۳۰ پرونده به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موفق به عقد قرارداده شده‌اند.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه در حوزه رونق تولید ۲۷۹ پرونده با ۷۶ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است گفت: از این میزان، ۱۴۲ پرونده با ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در بخش تفاهم‌نامه توسعه روستایی نیز ۸ پرونده با ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده که ۶ پرونده با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرارداد شده است.

نقی ئی با اشاره به معرفی ۴۷۷ پرونده به ارزش ۱۰۸ میلیارد تومان به صندوق توسعه ملی، بیان کرد: ۸۸ پرونده با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی منجر به قرار داد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار