عدل هاشمی پور خبر داد؛

اختصاص ۶ میلیارد تومان به جاده «باغملک - دیشموک»/ اختصاص 300 میلیون تومان برای تجهیز درمانگاه فرهنگیان دهدشت/ تکمیل خوابگاه شبانه روزی چاروسا و مدرسه دم تنگ لنده

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده وزارت نفت ۶ میلیارد تومان برای جاده ارتباطی تنگ چویل با هدف اتصال باغملک استان خوزستان و دیشموک کهگیلویه و بویراحمد و همچنین 300 میلیون تومان برای تکمیل درمانگاه فرهنگیان در دهدشت اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵ 17 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و به دستور مسئولان ارشد وزارت نفت 6 میلیارد تومان برای پروژه جاده ارتباطی باغملک استان خوزستان به دیشموک کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

نماینده کهگیلویه بزرگ از اخذ مجوز پذیرش سهمیه بومی داوطلبان شهرستان بهمئی در آزمون استخدامی پتروشیمی بیدبلند خبر داد و ابراز داشت: داشتن این سهمیه برای جوانان این دیار با وجود 80 حلقه چاه نفتی در بهمئی و فارغ التحصیلان دانشگاهی قانونی و حق مردم این دیار است.

هاشمی‌پور با اشاره به ضرورت نگاه ویژه وزارت نفت به مسکلات موجود در شهرستان بهمئی بیان کرد: فقر و محرومیت در شهرستانی با 80 حلقه چاه نفتی زیبنده نیست و باید متولیان امر برای رفع کاستی‌ها و تحقق خواسته‌های به‌حق مردم تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم 300 میلیون تومان برای تجهیز درمانگاه فرهنگیان دهدشت اختصاص یافت و مقرر شد خوابگاه شبانه روزی چاروسا و مدرسه دم تنگ لنده تکمیل و 10 دستگاه کانس نیز برای روستاهی فاقد مدرسه در کهگیلویه بزرگ تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار