شهرستان کهگیلویه؛

برگزاری نمایشگاه آثار امام خمینی (ره) در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه + تصاویر

همزمان با ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد و نیز سوگواری ایام شب های قدر، کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با آثار امام خمینی ( ره ) و کتب مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد و بنر در کتابخانه های عمومی نمودند.
کد خبر: ۶۱۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴ 07 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همزمان با ایام رحلت جانگداز حضرت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد و نیز سوگواری ایام شب های قدر، کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با آثار امام خمینی ( ره ) و کتب مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد و بنر در کتابخانه های عمومی نمودند.

عیسی روح الامین با بیان گرامیداشت ایام حزن و اندوه و اندوختن اعمال و کارهای نیک در این ایام از علاقمندان به مطالعه کتب مذهبی و آثار امام خمینی ( ره ) در کتابخانه عمومی ملاصدرا تا پایان ماه مبارک رمضان دعوت بعمل آورد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: نمایشگاه کتب هشتمین جشنواره رضوی در کلیه کتابخانه ها جهت ثبت نام علاقمندان دایر و دارای جوایز نفیس و ارزشمندی است.

روح الامین در پایان گفت: برندگان جشنواره رضوی بصورت شهرستانی، استانی و کشوری در روز تولد امام هشتم اعلام می شود و به برگزیدکان این جشنواره طی برنامه ای که متعاقبآ اعلام می شود، جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار