کشتی گیران فارسی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کشتی گیران استان فارس برای شرکت در رقابت های آسیایی و بین المللی گرجستان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و بزرگسالان دعوت شدند.
کد خبر: ۵۹۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 April 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:دبیر هیات کشتی استان فارس، اظهار داشت: امیر رضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم، تنها کشتی گیری است که از این استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.
فریبرز منوچهری اضافه کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از هفتم اردیبهشت ماه جاری در خانه کشتی محمد بنا در تهران آغاز می شود و تا برگزاری رقابت های آسیایی ادامه دارد.
وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آرژانتین که از بیستم اردیبهشت در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند.
دبیر هیات کشتی فارس افزود: همچنین محمد رضا مختاری در وزن 67 کیلوگرم و محمد رضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم دیگر کشتی گیران شیرازی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شده اند.
وی گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز برای شرکت در پیکار های بین المللی گرجستان، هفتم اردیبهشت در سالن محمد بنا در تهران برگزار خواهد شد.
منوچهری بیان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خود را برای شرکت در رقابت های بین المللی واختانگادزه گرجستان که از بیست و دوم اردیبهشت در شهر باتومی این کشور برگزار می شود، آماده می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار